Є дві крайні точки розгляду «ДИТИНСТВА»: дитинство – як нескінченне джерело травми та містичний безхмарний період життя людини, коли все було дозволено.
Обидва ці погляди формують крайнощі, а основна ідея цієї гри - допомогти гравцям, дорослим людям, знайти ту саму "золоту середину" проживання дитячого досвіду. Дитинство – це не добре і погано. Це наш унікальний досвід, досвід бачити інакше. У нас було багато обмежень та рамок, більше внутрішньої свободи, більше нестримного інтересу до світу навколо, більше жаги до життя.
Всі ці ресурси – ствердження, стани, риси характеру, моделі поведінки, стратегії – це все й досі в нашій пам'яті, в нашому унікальному життєвому досвіді.
Методика гри "Дитячі дворики" вибудована таким чином, щоб гравці, мандруючи по ігровому полю, торкались свого дитячого досвіду та отримували доступ до своїх внутрішніх ресурсів.
Гравці в грі згадують свої переконання, стани та моделі поведінки, усвідомлюють їх, проживають їх, обирають чи повернути їх у доросле життя як ресурс в реалізації своїх дорослих цілей та бажань.
В грі є символічне народження, є і символічний вихід з гри, з обов'язковим поверненням у доросле життя.
Ціль гри – не регресувати, залишившись у зручному дитячому стані, а показати, що у кожного з нас є безмежний доступ до власних ресурсів.